Alles over bezorgen en betalen bij PESTO PRESTO
PESTO PRESTO bezorgt van maandag tot en met vrijdag. De bestelling wordt standaard tussen 10:00 en 13:00 uur bezorgd maar dat kan ook eerder of later. Geef dit dan aan in het 'Bezorgtijd' veld op het Delivery bestelformulier. In het weekend bezorgen wij vanaf 150 broodjes en alleen in overleg.
Afwijkende aflevering
Is een afwijkende levertijd opgegeven bij de bestelling, dan wordt de bestelling voor of op het gewenste tijdstip afgeleverd.
Levering in luxe houten kistjes
De broodjes worden desgewenst (opgeven op het bestelformulier) geleverd in luxe houten kistjes. Deze kistjes worden na de dag van levering of in overleg door onze bezorger opgehaald. Bij verlies van de houten kistjes worden kosten in rekening gebracht (€ 20,00 per kistje).
Levering in plug-and-play soepketel
Soep kan desgewenst (opgeven op het bestelformulier) worden geleverd in een plug-and-play soepketel — eventueel aangevuld met soepkommen en lepels. Deze worden na de dag van levering, of in overleg, door onze bezorger opgehaald. Bij verlies of breuk worden kosten in rekening gebracht (Soepketel € 45,00 per ketel, Soepkommen € 2,50 per stuk, Lepels € 1,00 per stuk).
Bezorggebied
Omdat PESTO PRESTO een kwaliteitslunch met verse broodjes garandeert, is het bezorggebied beperkt tot Amsterdam, Schiphol, Amstelveen en Diemen. Het minimale orderbedrag is € 65,40 en voor levering in Schiphol, Amstelveen en Diemen geldt een minimum orderbedrag van € 126,00 exclusief BTW en bezorgkosten. Het is mogelijk de bestelling te laten leveren op een ander adres dan het factuuradres. Dit kun je op het bestelformulier invullen.
Bezorgkosten
Bezorgkosten worden berekend op basis van bezorgadres, tenzij de bestelling meer dan € 200,00 is.
Gratis | € 10,00 |
Postcodegebied 1 | Postcodegebied 2 |
1011 | 1021 |
1012 | 1022 |
1015 | 1023 |
1016 | 1024 |
1017 | 1025 |
1013 | 1026 |
1014 | 1027 |
1018 | 1028 |
1019 | 1031 |
1051 | 1032 |
1052 | 1033 |
1053 | 1034 |
1054 | 1035 |
1055 | 1041 |
1056 | 1042 |
1057 | 1043 |
1058 | 1044 |
1059 | 1061 |
1071 | 1062 |
1072 | 1063 |
1073 | 1064 |
1074 | 1065 |
1075 | 1066 |
1076 | 1067 |
1077 | 1068 |
1078 | 1081 |
1079 | 1082 |
1091 | 1083 |
1092 | 1086 |
1093 | 1087 |
1094 | 1101 |
1095 | 1102 |
1096 | 1103 |
1097 | 1104 |
1098 | 1105 |
1106 | |
1107 | |
1108 | |
1109 | |
1111 | |
1112 | |
1114 | |
1115 | |
1117 | |
1181 | |
1182 | |
1183 | |
1184 | |
1191 |
Zelf ophalen
Als je niet op tijd hebt besteld en toch broodjes nodig hebt, dan kun je een bestelling plaatsen via het bestelformulier Take Away en de broodjes in de winkel komen ophalen. Onze winkel is geopend van 8:00 tot 14:30 uur uur (ma-vrij).
Betalen
In het bestelformulier Delivery kun je aangeven of je contant, met , iDEAL of Creditcard wilt betalen of dat je een factuur (post, pdf per mail of e-factuur) wilt ontvangen.
Betaling per factuur
Wij hanteren een betalingstermijn van 14 dagen. Facturen worden per week, per contactpersoon verzonden, tenzij anders overeengekomen.
één factuur per maand
Maandfacturatie kan uitsluitend gestart worden in overleg en na ontvangst van een volledig ingevuld debiteurenformulier. Het debiteurenformulier kun je downloaden. Het ingevulde formulier kun je vervolgens per post opsturen aan PESTO PRESTO of met de bezorger meegeven op de dag van levering. Het debiteurenformulier moet worden ingevuld door iemand die gemachtigd is namens het bedrijf.
Indien betalingen niet binnen de betalingstermijn voldaan worden, wordt de maandfacturatie gestaakt en worden facturen weer per week verzonden of wordt weer contant afgerekend.
Een factuur wijzigen
Een factuur mag niet gewijzigd worden. Is een aangepaste factuur toch noodzakelijk, dan wordt de originele factuur gecrediteerd en er wordt een nieuwe factuur aangemaakt. Hiervoor worden extra kosten in rekening gebracht (€ 12,50).